Vážení čtenáři, jistě jste zaznamenali zprávu o přechodu našich novin na týdeník. Vy, kteří máte předplatné, můžete mít pocit, že nastal problém.
Nemusí tomu tak být. Budete-li chtít i nadále naše noviny odebírat, není potřeba zasílat novou objednávku, předplatné poběží automaticky dál. Pokud už naše noviny odebírat nebudete chtít a máte předplatné, je třeba ho zrušit.
Jak (ne)postupovat při zrušení předplatného
Stávají se věci, které by se stávat neměly. Netěší nás, když chce někdo zrušit předplatné. Většinou to má ten nejsmutnější důvod…
»Dobrý den, bohužel na Vašich stránkách nemohu dohledat adresu pro zrušení předplatného, tak to zkouším touto cestou. Rádi bychom zrušili předplatné tatínka, který zemřel. Noviny jsou zasílány na jméno xxx adresa xxx a placeny pod VS xxx. Děkuji za vyřízení, popřípadě poprosím o přesměrování naší žádosti na kompetentní oddělení či adresu.«
Takové a podobné e-maily často chodí na adresy redakce@halonoviny.cz nebo halonoviny@halonoviny.cz – to ale v žádném případě není správný postup. Na tyto maily chodí denně mnoho zpráv, často i nevyžádané a zbytečné, a je možné, že se v tom množství žádost o zrušení předplatného lehce přehlédne.
Jak tedy dál?
Předplatné lze ukončit na infolince ČP 800 300 302 nebo písemně prostřednictvím firmy Futura, a. s. V tomto případě se obraťte na naše distribuční oddělení na e-mail: inzerce@futura.cz nebo na adresu: Politických vězňů 9, 110 00, Praha 1 (vždy uvádějte přesnou adresu předplatitele a telefonní kontakt), kde s Vámi vyřešíme termín ukončení, ukončení plateb, vrácení přeplatku apod. Bližší informace na telefonu 222 897 320. Zrušení předplatného vždy musí být potvrzeno oběma stranami. Ano, stalo se totiž už i to, že e-mail poslal jakýsi rádoby vtipálek…